E FAAPEFEA ONA FILIFILI IPU O MEA ESEESE?

O mea eseese o ipu vai e eseese lelei ma le lelei, filifili le ipu sese o le faʻatau lea o se "pomu taimi" mo le tino.

1. Ipu pepa

Mulimuli i le tasi va'aiga, lua manogi, tolu pa'i tulaga, malulu tele po'o vai vevela tele, ava malosi po'o vai inu e le talafeagai mo ipu pepa lafoa'i.

2. Ipu palasitika

Ole tele o ipu palasitika e le mafai ona fa'atumuina ile vai vevela, e filifili ai ipu palasitika mea'ai ile laina ma tulaga fa'ale-atunuu.

3. Ipu enamel

Afai o le puipui i totonu ua faaleagaina, aua le fautuaina e faʻaauau le faʻaaogaina, ma e masani lava ona le fautuaina le faʻaaogaina o le ipu enamel mo mea inu suamalie, e aloese ai mai le faʻamavaeina o mea uʻamea.

4. Ipu uamea uamea

I le filifiliga o le ipu uamea stainless, e tatau ona filifili 304 uʻamea uʻamea, mo le faamamaina ipu uʻamea stainless, manatua e aua le faʻaaogaina le malosi alkaline ma le malosi oxidation sooupu kemikolo.

5. Ipu sima

Filifili le ipu sima, e tatau ona filifili le puipui i totonu o le lanu e le lanu, e le lanu lanu e ufiufi, poʻo le filifilia o le porcelain lanu i lalo, e le faʻafesoʻotaʻi saʻo e le suauʻu porcelain le meainu, e mafai ona aloese mai le faʻamavaeina o mea oona.

6. tioata

Pe a filifilia tioata, e fautuaina e filifili tioata maualuga borosilicate, lea e sili atu le vevela ma ofuina le faʻafefe nai lo tioata masani.

https://www.sunsumcn.com/double-wall-vacuum-insulated-flask-costom-water-bottle-led-temperature-display-product/


Taimi meli: Tes-09-2022